Olohuone ei vielä ole valmis, mutta tänä keväänä sitä tuskin valmiimmaksi juuri saankaan.
Minulla on kesällä suuri sukukokous ja tämä pikkukotikin olisi hyvä saada muiltakin osin jonkinlaiseen järjestykseen ennen sitä.
Mutta siirryn seuraavaksi taas kaupan puolelle jotakin täydentämään. Ja kyllähän näitä kevään synttärisankareitakin on melko reippaasti - joten puuha ei varmasti lopu.

Olohuone on pieni ja tummasävyisenä ja melko syvänä siitä taas on ollut hankala kuvia saada.
Tänään  armas aurinko sentään taivaalta tuota valoa jonkin verran sisällekin antoi, joten kiireesti vaan kuvaamaan.

Tässäpä siis antia:

1394140.jpg
Edessä olevan ihastuttavan korin olen saanut laukkuswapissä Tytiltä.

1394115.jpg
Tampereen messuilta mukaan tarttunut kultakala löysi toistaiseksi paikkansa lipaston päältä.
Valot päällä kuvaaminen tuotti vaikeuksia, joten meillä on nyt päiväsaika, eikä valoja polteta.

1394154.jpg
Rautatakka, joka näkyy nyt huonosti takana, on valmiina ostettu Riimikosta Porvoosta. Sohvan  ja nojatuolin olen tehnyt itse, samoin virkkaukset ja kasvit, kukkajalan on sorvannut isäni - minä vain sottailin maalilla.

1394168.jpg
Jäätelö katettuna pöytään pikku vieraalle.

1394123.jpg
Lamppu ja gramofoni ovat jostakin ostettuja - en muista enää mistä ne olen hannkkinut.

1394119.jpg
Oikealla seinällä oleva taulu on kirpputorilta löydetty helmistä tehty rintakoru.

1394174.jpg
Tämä tyttönen on joku sukulaisen lapsi. Vielä ei minullekaan kaikki suvun salat ole selvinneet.