Olen ollut hiljainen täällä blogissani koko alkuvuoden ja voi olla, että vähän täällä toistaiseksi tapahtuukin. Olen käymässä läpi suurta elämän muutosta, sillä jäin pois töistä vuodenvaihteessa (ja samoin mieheni), ainakin toistaiseksi. Jotenkin ote elämän uuteen rytmitykseen ontuu.

Sitä on niin pitkään odottanut tällaista tilannetta ja haaveillut sitten askartelevansa ja tekevänsä kaikenlaista, mutta kun tilanne on edessä, niin ei se välttämättä vastaakaan haaveita.

Aika on mennyt nyt lähinnä mieheni ja ystävien kanssa matkustellen, Thaimaan jälkeen Itävaltaan, sitten Tallinnassa muutama päivä ja kohta  Leville viikoksi. Olen välillä vain hoidellut pakolliset jutut ja vaihtanut erilaista vaatetta laukkuun.

Laskettelu on nyt taas alkanut kiinnostamaan kovasti, vaikka luulin sen kauden olevan jo ohi itseltäni. Hankin jopa uudet välineet ja tänäänkin olin testaamassa niitä mäessä useamman tunnin, vaikka pakkasta olikin toistakymmentä astetta.Ihanaa se oli, tuntui hyvältä.

En minä ainakaan näytä osaavan tätä elämääni hallittuun järjestykseen laittaa, pääasia kai kuitenkin, että sitä elää....

Tammikuussa Laitoin Laralle hänen toivomansa rikkalapion ja harjan ja sain häneltä vastalahjana aivan liian runsaan paketin.

Paketissa oli kankaita, siirtotarraa (en tiedä mitä lie oikealta nimeltään), karkkeja, nauhoja ym. pientavaraa ja sitten nuo Laran kauniisti tekemät matto, laukku ja aamutossut. Aivan mielettömän kauniita. Kiitos Lara!

Heti joulun jälkeen tein yhden öljylyhdyn kaikennäköisestä "roskasta", mitä minulla kaapeissani lojuu. Tällaisen sain aikaan.

Siinäpä aikaansaannokseni ovatkin, ihan kauhean paljon, eikö?

Ja onhan tämäkin jo saavutus, että sain laitettua nämä blogiin.